SEJARAH KEWUJUDAN IDEOLOGI KOMUNIS

Di sekolah kita telah mengenali nama Karl Heinrich Marx a.k.a Karl Marx sebagai seorang pakar ekonomi politik, seorang filsuf, tokoh sosiologi dan tokoh teori kemasyarakatan yang berasal dari Prussia.
Namun tidak didedahkan bahawa Karl Marx adalah bidak catur Rothschild yang berperanan sebagai pencetus ideologi komunis.
Pada tahun 1848, ada tiga perkara yang dilakukan keluarga Rothschild untuk memerintah dunia.
▪ Rothshild mendanai agen Illuminati yang bernama Guiseppe Mazzini untuk membuat revolusi Italia.
Ia merupakan pengasas Facisme di Italia. Dari sepak terajang Mazzini lahirlah istilah MAFIA.
▪ Rothschild mendanai gerakan Zionisme.
Ia membuat master plan, agar sekelompok kecil orang dapat menguasai dunia melalui perekonomian (The Protocol of Zion).
▪ Rothschild membuat master plan untuk menjatuhkan Tsar Russia.
Rothschild ingin mencipta mata wang Eropah ditahun 1819, namun ditentang oleh Tsar Alexander of Russia yang memang tak pernah berhutang kepada Rothschild.
Tindakan Tsar tersebut membuat Rothschild marah, dan ia bersumpah akan membantai Tsar dan semua keturunannya.
Maka diperkenalkan Karl Marx yang merupakan cucu sepupu isteri Nathan Rothschild untuk membuat doktrin komunis. Jadi disinilah keterlibatan Karl Marx sebagai tulang belakang Illuminati.
Karl Marx sendiri juga sering disebut sebagai ‘agen’ keluarga Rothschild.
Jadi Karl Marx adalah pengasas komunis yang orang fikir adalah orang Jerman atau Rusia. Karl Marx adalah orang Yahudi putera dari Herchel Mordechai (Sepupu isteri Nathan Rothschild).
Sebenarnya Karl Marx tidak ada hubungannya dengan negara2 komunis. Dia hanya menulis buku (The Communist Manifesto dan Das Kapital) untuk membuat ideologi palsu dan membuat kaum buruh di Russia memberontak terhadap Tsar.
Maka diapi2 kan kemarahan kaum buruh di Russia dengan memberi janji2 manis bahawa sistem komunis akan membawa kesejahteraan untuk kaum buruh dan petani.
Sumpah Rothschild akhirnya tercapai, Tsar Nicholas II dan keluarganya di bunuh oleh rejim komunis yang merupakan buah dari provokasi Karl Marx.
Dua buku Karl Marx menjadi pencetus ideologi negara komunis di dunia. Buku pertamanya ditulis di Brussel, Belgia (1848), buku yang kedua ditulis di London, UK (1867).



Catat Ulasan

0 Ulasan